Heart Evangelista förvandlas till en stjärna vid Ultherapy-lanseringen

Manila, Filippinerna – Heart Evangelista såg fantastisk ut som en stjärna och födelsedagsbarnet i sin Oscars-trofé-liknande klänning med matchande stora Bulgari-smycken vid lanseringen som ny ambassadör för Ultherapy på Palacio de Memoria igår kväll. I en gruppintervju efter lanseringen berättade Heart för Philstar.com att hennes klänning är från det italienska modemärket Pollini och att hon hade två överlappande Bulgari Serpenti Viper-halsband i vitt och gult guld.

De diamantbesatta halsbanden i vitt guld kostar enligt Bulgari €175,000 (cirka 10,5 miljoner pesos), medan Serpenti-halsbandet i 18-karat roséguld med pavédiamanter på ormens huvud och svans, samt svarta onyx-ögon, säljs för 4,516,000 pesos. Heart skämtade vid gårdagens evenemang att hon redan hade fått sin “avkastning på investeringen” med halsbanden eftersom hon har burit dem många gånger.

Det kan kommas ihåg att förra året förklarade Heart betydelsen av sina halsband i en intervju med TV-värden Boy Abunda. Halsbanden påminner oss om att det finns många ormar i världen. Det är en påminnelse om att de också kan vara dina vänner. Och du kan bära dem som accessoar när du har “besegrat” dem. Vid gårdagens lansering talade Heart om sitt öppna sätt och hur hon försökt ändra den allmänna uppfattningen om perfektion. Hon betonade att ingen är perfekt och att hon startade sin YouTube-kanal för att visa en mer äkta bild av sig själv. Hon ville normalisera en kultur där man inte behöver lura någon och där man får vara mänsklig och göra misstag.

“Alla gör misstag. Det handlar om hur en person hanterar en situation och bär sig åt med värdighet som gör att man beundrar dem”, sa Heart. Det kan också påminnas att Heart nyligen hade en kontrovers med sitt glam-team angående obehörig användning av hennes kreditkort.

I samband med sin 39-årsdag på Alla hjärtans dag är hennes önskan “hälsa är rikedom”. “Du kan förlora allt annat, men om du har god hälsa kan du uppnå vad som helst i livet för dig och dina nära och kära. För oss alla, en god hälsa!”

– Foton och videor av Deni Bernardo; videoredigering av Anjilica Andaya, Martin Ramos

Här är ett FAQ-avsnitt baserat på de huvudsakliga ämnena och informationen i artikeln:

Fråga: Vad bar Heart Evangelista vid lanseringen som ambassadör för Ultherapy?
Svar: Heart bar en Oscars-trofé-liknande klänning från det italienska modemärket Pollini och hade två överlappande Bulgari Serpenti Viper-halsband i vitt och gult guld.

Fråga: Vad kostar halsbanden som Heart bar enligt Bulgari?
Svar: De diamantbesatta halsbanden i vitt guld kostar €175,000 (cirka 10,5 miljoner pesos), medan Serpenti-halsbandet i 18-karat roséguld med pavédiamanter på ormens huvud och svans säljs för 4,516,000 pesos.

Fråga: Vad är betydelsen av halsbanden enligt Heart Evangelista?
Svar: Halsbanden påminner oss om att det finns många ormar i världen och att de också kan vara våra vänner. Heart ser dem som en påminnelse om att man kan “besegra” sina rädslor och bära dem som accessoarer.

Fråga: Varför startade Heart en YouTube-kanal?
Svar: Heart startade sin YouTube-kanal för att visa en mer äkta bild av sig själv och för att normalisera en kultur där man inte behöver lura någon och får vara mänsklig och göra misstag.

Fråga: Vad var Hearts önskan på sin födelsedag?
Svar: På sin 39-årsdag uttryckte Heart önskningen “hälsa är rikedom” och betonade att god hälsa är avgörande för att kunna uppnå vad som helst i livet.

Definitions:

– Bulgari: italienskt lyxbutiksmärke som specialiserar sig på smycken, klockor, parfymer och accessoarer.
– Ultherapy: en icke-kirurgisk kosmetisk behandling som använder ultraljudsteknologi för att strama upp huden och minska rynkor.
– Pollini: italienskt modemärke som erbjuder kläder, skor och accessoarer.

Föreslagna relaterade länkar:
bulgari.com – Bulgari:s officiella hemsida.
ultherapy.com – Officiell hemsida för Ultherapy.
pollini.com – Officiell hemsida för Pollini.